Et donem les eines per millorar la teva estratègia de negoci turístic a través del Cercle de Turisme. Encara no en formes part?
7a Jornada del Cercle de Turisme - 30 d'octubre de 2018
Descarrega't el programa en PDF · Consulta la jornada següent (2019)
Ponències
- Antonio Monerris Tormo, inspiring brand strategist en Brainventures
- Olga Madrid, responsable de web i xarxes de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona
- Esther Casas, community Bcnmoltmes Playbrand
- Imma Jubert, comunicació i protocol Anoia Turisme
- Carlota Creus, directora de màrqueting i comunicació del celler Abadal
Millennials, cap a un client més digitalitzat
- Clara Soler, consultora en màrqueting digital
Casaments, una oportunitat turística per a les comarques de Barcelona?
- Susana García, responsable de turisme d’esdeveniments i reunions de l’Oficina de Promoció Turística -
- Miquel Rodríguez, assessor de Wedding Media International
Revisem la reputació de la destinació. Estudi 2018
- Rafael González, soci director de Vivential Value
Consulta el programa de la Jornada
Vídeos de la jornada
-
Benvinguda - 1a part
- Pere Regull, alcalde de Vilafranca del Penedès
- Xavier Lluch, president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès
- Miquel Forns, vicepresident quart i president delegat de l’Àrea de
Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona
-
Benvinguda - 2a part
- Jornada conduïda per Marcel Gorgori
- Francesc Vila, gerent de serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona
-
Presentació de resultats 2018 i pla d’accions 2019
- Anna M. Sánchez, cap de l’Oficina de Promoció Turística de la Gerència
de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona
-
La importància de les marques
- Antonio Monerris Tormo, inspiring brand strategist en Brainventures
-
L’estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona
- Angel Díaz, president d’Advanced Leisure Services
- Jorge Moll, consulto d’Advanced Leisure Services
-
Com expliquem les comarques de Barcelona a la web i les xarxes socials?
Bones pràctiques que creen destinació i comunitat
- Olga Madrid, responsable de web i xarxes de la Gerència de
Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona - Esther Casas, community Bcnmoltmes Playbrand
- Imma Jubert, comunicació i protocol Anoia Turisme
- Carlota Creus, directora de màrqueting i comunicació del celler Abadal
-
Taula rodona: Experiències en accions de promoció
- Marta Ruiz, cap de la Secció de Promoció de Ajuntament de Mataró
- Xavier Fèlix, director comercial Montanyà Hotel & Lodge
- Jaume Mata, director general de Gramona
- Imma Espel, directora de turisme de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà
- Joan Anglí, gerent Termes Victòria
-
Conclusions i cloenda
- Francesc Vila, gerent de la Gerència de Serveis de Turisme de la
Diputació de Barcelona - Rosa Serra, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic
Local de la Diputació de Barcelona - Octavi Bono, director general de Turisme de la Generalitat de Catalunya
-
Millennials, cap a un client més digitalitzat
- Clara Soler, consultora en màrqueting digital
-
Casaments, una oportunitat turística per a lescomarques de Barcelona?
- Susana García, responsable de turisme d’esdeveniments i reunions
de l’Oficina de Promoció Turística - Miquel Rodríguez, assessor de Wedding Media International
- Ariadna Camí, consultora de Wedding Media International
-
Revisem la reputació de la destinació. Estudi 2018
- Rafael González, soci director de Vivential Value
-
Fem-ho diferent: Turisme per gent curiosa
- Anna M. Sánchez, cap de l’Oficina de Promoció Turística
- Josep Jové, director general d’Albet i Noya
- Daniel Gutiérrez, responsable de comunicació i turisme de
l’ajuntament d’Hostalets de Pierola - Ton Lloret, conservador del Museu Molí Paperer de Capellades